650°
Submitted by Behindibrocken 932d ago | news

Diablo 3 First Nude Patch Undresses Female Demon Hunter

Diablo 3 players who really like the female demon hunter, will most likely care for a nude patch. PC Games spotted the first mod download. (Diablo III, PC)

« 1 2 »
Krew_92  +   932d ago | Well said
...
#1 (Edited 932d ago ) | Agree(59) | Disagree(3) | Report | Reply
TotalSynthesisX  +   932d ago
Well said.
MaxXAttaxX  +   931d ago
An unnecessary and hardly enjoyable patch since all characters in Diablo look like ants on screen anyway.

I would have preferred a patch that fixes issues with the game first, but instead the PC community had to make nude mods first, like in almost every game lol.
#1.1.1 (Edited 931d ago ) | Agree(7) | Disagree(0) | Report
ATi_Elite  +   931d ago
PIXEL Pron!

Nice Hooker boots!!!
#1.2 (Edited 931d ago ) | Agree(6) | Disagree(2) | Report | Reply
TopDudeMan  +   931d ago
You have to wonder how they got this story approved with that image.
adorie  +   931d ago
@TopDudeMan

I don't have to wonder. This was developed by Blizzard Irvine. You won't see enough detail to warrant a NSFW, where if it was designed by Blizzard North, we probably would have seen areola, detailed shadows around the genital area.

Why do I say this? well.. I remember reading an interview how D3, before becoming a WoW Dungeon Crawler, was supposed to be more towards photo realism and how Blizz North and Blizz Irvine had their own distinct visual art styles...
BlmThug  +   931d ago
How sad does one have to be to download such patch
Snookies12  +   931d ago
Oh there are people... Very very sad people...

*goes to download*

Lol! No really, there are probably a lot more people than you'd think downloading stuff like this. They'd just never admit to it.
MagicAccent  +   931d ago
I bet you just downloaded it ;)
DJLB2115  +   931d ago
@ blmthug

u dont have to be sad to download this, everyone loves titties! or at least they should lol. i cant speak for the guys who make same sex relationships on star wars or mass effect with men. when there is a nude patch for guys they will download that :/

i cant fux w diablo 3 tho. not my style
Shane Kim  +   931d ago | Well said
I don't have the game, but I'm going to downoald it anyway. That's how hony Shane Kim is.
ziggurcat  +   931d ago
i think the better question is how sad does one have to be to *make* the patch?
calibann  +   931d ago
This is just the PC gaming community in a nutshell. Nude mods first. Then patches to make the game better.
Ducky  +   931d ago
... are you saying that these mods don't make the game better?
RedDead  +   931d ago
Nude mods are quicker and easier than unofficial patches
SilentNegotiator  +   931d ago
@reddead

Not necessarily. It can be easier to fix a simple programming mistake than create a new skin or animation, for example.
#1.4.3 (Edited 931d ago ) | Agree(0) | Disagree(3) | Report
calibann  +   931d ago
@FatOldMan Nude mods ruin the mystery. I remember when I was 13, positioning the camera up your characters skirt, or facing a wall so the camera is trapped 3 inches from her chest.
Darth_Bane79  +   931d ago
FAP
SPAM-FRITTER-123  +   931d ago
how did you get a Well Said bubble?

when i said consoles were garbage i never got one.
StraightPath  +   931d ago
PC gamers can be very sad
Isis06  +   931d ago
Well, the same can be said about console gamers and news reporters.
iamlegend9999  +   932d ago
I am so getting this game now. xD
guitarded77  +   932d ago
lonleyMan_patch_6.9

Download it now!!!
TheGameFoxJTV  +   931d ago
It's diablo 3. It was a game for the loney anyways. Either you were already lonely when you got it; or you forgot about you real life friends due to the addiction.
Blastoise  +   931d ago
Im on it!
SPAM-FRITTER-123  +   931d ago
JealousConsoleGamerRage_patch_ P.S3

download it now!!!
Solid_Snake37  +   931d ago
Diablo 3 are coming to consoles you know
MAJ0R  +   932d ago
Well, hmm, interesting...
DivineAssault  +   932d ago
eventually the boobies will come.. its perverted but i must say, i wish console games had patches like that.. it makes the games much more appealing.. i cant afford a high powered pc for the games i would like to play at their fullest potential so oh well.. i hope the ppl who can afford them enjoy these treats
Tonester925  +   931d ago
lol uhh.... well... this patch only makes the game appealing to weirdos and doesn't make the game any "better" lol Treats? Please have a real girlfriend and not a virtual one lol
DivineAssault  +   931d ago
ummm i have a couple girls (not tied down) but it doesnt matter.. My last girlfriend i was with for 2 years but i still watched porn & still think this is a cool patch.. so unless ur pu**ywhipped, theres nothing wrong with looking at the menu.. doesnt mean u have to order
Laxman  +   931d ago
"theres nothing wrong with looking at the menu.. doesnt mean u have to order"

Yeah man, that might be alright to say if you were talking real people, but you're claiming games are better if the girls are naked... Video game girls. Fake, Computer Generated women...
vortis  +   931d ago
10 Japanese guys disagreed with you.
Tonester925  +   931d ago
@Vortis I just don't get it. Maybe it's just my mindset of not getting turned on by computer graphics lol

@Laxman Crazy world that we live in.
#5.1.4 (Edited 931d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report
TotalSynthesisX  +   931d ago
See the Samus nude mod on the Wii's Smash Bros Brawl.
Thatguyinthesuit  +   932d ago
I really don't see myself ever using any of these despite the perverted man that I am, in games it just feels ridiculously out of place.
Zha1tan  +   931d ago | Funny
Blizzard executive meeting:

"Diablo III has so many game breaking bugs! our shares are going to plummet and we will be out on the street within months!"

"Yeah! we need to find a meangingful way to reach out to our customers and let them know we care! anyone have any suggestions?"

Janitor in the corner of the room: "Boobs....."

-slow moment of silence-

*applause*

"Quickly! get this man a suit!"
devilhunterx  +   931d ago
You win an internet!
Run_bare  +   931d ago
hahaha.. that make me laugh.. hahaha
insomnium2  +   931d ago
OMG that's funny! We have a winner!
BISHOP-BRASIL  +   931d ago
You just won a funny bubble!
Relientk77  +   931d ago
Amazing
sprinterboy  +   931d ago
Gamers who download nude mods are sad and give us cool gamers who go out to bars and night clubs and have fun in life too a bad nerdy rep like the 80s lol
Zha1tan  +   931d ago
Im 2.2 rated on WoW,

it makes the ladies wet at the bar.
insomnium2  +   931d ago
AHHAAAAHAHAHA!! This is the best news in a long time. People come out with fun stuff unlike in most news. Carry on!
Zha1tan  +   931d ago
the real puller though is when I tell them my DPS is over 9000, they hitch a ride back in my taxi...
#8.1.2 (Edited 931d ago ) | Agree(4) | Disagree(1) | Report
WitWolfy  +   931d ago
My GF just wants to climb through the walls when I mention Mass Effect 3's ending for the millionth time... So yes I would say I am a geek..
Darth_Bane79  +   931d ago
Bars? Clubs? What is that? I got no time for such nonsense!! I got Gear to collect in DCUO!!
HenryFord  +   931d ago
You are aware how stupid that sounds, aren't you? "Give us cool gamers" - yeah... you're obviously a cool gamer.
limewax  +   931d ago
Wasn't aware that going to bars and nightclubs is what makes a person cool :s Maybe I should light a cigarette too to level up to uber cool right?

What if that person doesn't drink and has epilepsy so can't go to a nightclub? is that person automatically not cool? or are you just looking into what makes a person cool way too hard?

To me a cool person is someone who is friendly and easy to talk to, no social image required.
Lord_Sloth  +   931d ago
Why is this sort of thing almost always in the 1st Patch or Mod you ever hear about for so many PC games? It's no wonder gamers can't be taken seriously. XXXP
#9 (Edited 931d ago ) | Agree(2) | Disagree(7) | Report | Reply
Kyosuke_Sanada  +   931d ago
Make one for Lollipop Chainsaw and then we are in business....
mttrackmaster38  +   931d ago
Too bad it's not on pc.
mttrackmaster38  +   931d ago
What's the point of a nude mod in a game with isometric view? You wouldn't even be able to see your character's privates 90% of the time (unless you're gawking at the character selection screen..weirdo). Why can't you guys be like normal outcasts and look at porn?
PAYNEinc85  +   931d ago
One helluva waste of time.
Bladesfist  +   931d ago
You think this is weird? I know someone with nude mods for the witch in left4dead.
Legion  +   931d ago
Stop linking to sites that need google translate!!!! This site blows!!!1
HenryFord  +   931d ago
Generally the site is rather good (if you can speak german), but I have to agree that the translation stuff simply sucks.
acemonkey  +   931d ago
PC gaming the best b.c theres nudes mods lol
Jirachi  +   931d ago
Idk,I like nude patches but this isn't very well done imo.
girlwithturn  +   931d ago
Looks like nude patches for Quake 3. I mean it looks awfully today.
ilikeyou  +   931d ago
nothing replaces the real thing this is just a gimmick...
DJLB2115  +   931d ago
WTF u people are senseless lol how u gonna give 20+ agrees to someone who says nothing!.............? really lol maybe thats how presidents get elected lol
pandehz  +   931d ago
Get a profile pic first
feeter  +   931d ago
I think i know someone who would download it... hes pervy like that... I would since I dont have the game... If i did then Im still not sure if i would... girlfriends always find ways of seeing this stuff
DJLB2115  +   931d ago
hey guys u cant play the game while ur hands are on ur shaft jackin it lol u gotta choose one. play the game or jack it. i think i know which one most of u are doing. pc gamer= pussy challenged gamer

4 the record, i talk shit about pc gamers sometimes, but if they had a way 2 do this 4 lollipop chainsaw i probly would LOL

pornhub FTW
Darth_Bane79  +   931d ago
puff! there goes another bubble..
Darth_Bane79  +   931d ago
fap fap fap
#22 (Edited 931d ago ) | Agree(2) | Disagree(0) | Report | Reply
Roccetarius  +   931d ago
I can understand that people need a virtual fix, but D3 has horrible view distance for this.

I guess porn is porn these days.
Lou Ferrigno  +   931d ago
no matter what your situation is... this is just strait badassary period. :)-
Plagasx  +   931d ago
Forever Alone...
Flyingelephant  +   931d ago
now release the patch where she sits on your face
Kratoscar2008  +   931d ago
I hope for some nude patches for Langrisser swartzz, im not too much into western mmorpgs, i prefer anime based ones.
SpaceGhost  +   931d ago
Can we get a vote down button here on N4G cause this is NOT news this is crap, I am tried of shit being front page news
hano  +   931d ago
I don't know what all the comments are about that people downloading this are sad or alone.

I'm recently married but I love me some naked mods. I have downloaded tons of them for Skyrim. Some outfits are amazing like the Metal Bikini. Of course, I don't show my character in its full glory to the missus.
RedSoakedSponge  +   931d ago
this is top news?

jesus christ....
« 1 2 »

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember
New stories
10°

Hyperdevotion Noire­: Goddess Black Heart Battle Screenshots and Trailer Released

14m ago - Idea Factory International has just released Hyperdevotion Noire­: Goddess Black Heart battle ski... | PS Vita
20°

Take a Tour of Dying Light's Old Town - IGN First

15m ago - IGN - Today we head to pastures new and explore a relatively unseen area in Dying Light: the Old... | PC
20°

Akiba's Trip: Undead & Undressed Coming to Steam?

15m ago - Akiba's Trip: Undead & Undressed looks to be stripping its way to yet another platform. | PC
20°

A Pixelated View: Far Cry 4

17m ago - Every once in a while, there’s a game in a series that’s so good and fun, it’s a few feet away fr... | PC
Ad

Start Making Games for the PS4

Now - Want to design the next generation of video games? Start learning game design today. Click for more info on how to get started. | Promoted post
20°

Imaginary Achievements - BB Bandit

17m ago - Jeremy and Matt are in the Capital Wasteland to try and pump up their guns and take a Deathclaw's... | Culture