Comments (14)
smashman98  +   819d ago
lol at sweet tooths awkward laughing spree
Godchild1020  +   819d ago
I can't wait for the game to come out, but after hearing the voice work in such a rapid succession kind of turn me off.

I'm going to forget that I watched that and go back to wanting the game to come out. After playing the demo at Gamestop, it helped me make my choice and the wait unbearable. Well this and Persona 4 Golden is what I'm really waiting to play.
#1.1 (Edited 819d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report | Reply
crxss  +   819d ago
"just get me in and i'll do the rest" LOL

every quote after that is his sex talk
#1.1.1 (Edited 819d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report
prototypeknuckles  +   819d ago
jak and new dantes voices really irritate me especially jak because i like that character, did they change the voice actor because it sounds completly different than he did in the trilogy and X

now raiden on the other hand sounds like a total badass
#2 (Edited 819d ago ) | Agree(1) | Disagree(2) | Report | Reply
dboi787  +   819d ago
Yeah its the voice actor from Lost Frontier.
prototypeknuckles  +   819d ago
ahh thats what it is
Carl_Shocker  +   819d ago
Well I had heard Mike Erwin had done Jak in the game and he was the one who voiced him originaly. IMDB says so but then again it's not always reliable....looks like it was wrong

Shame the new guy sucks
#2.1.2 (Edited 819d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report
smashcrashbash  +   819d ago
I laughed at Sir Dan's sequence and his constant mumbling r. I can just picture the other All Stars just standing there looking at Sir Dan and trying to make sense of his mumbling .BTW if for some reason they don't reveal any new characters TGS I hope that their are still more characters to be revealed.
#3 (Edited 819d ago ) | Agree(6) | Disagree(0) | Report | Reply
r21  +   819d ago
Fat Princess....is that Tara Strong? Sounds like her. Nariko sounded so epic, I really gotta buy that game when i can.
crxss  +   819d ago
disappointed with Dante's lines, until he said, "Lets turn some heads..................(long pause)....................... the wrong way". haha that pause got me.
izumo_lee  +   819d ago
Oh Sir Dan you crazy character you! All these years i still have no clue what the F*CK you are saying!

Colonel Radec sounds so bada$$ even when repeating the same lines over & over.
princeofthabay  +   819d ago
Why is Dr. Nefarious's voice there?
NBT91  +   819d ago
it wasnt, it was Daxter with a picture of Nefarious - remember this is not an official video.
Carl_Shocker  +   819d ago
They didn't get Anna Torv back for Nariko...are they kidding me, she sounds horrible. Don't get me started on Jak
#8 (Edited 819d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report | Reply

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember