Comments (36)
Muffins1223  +   718d ago
This is just pathetic.China needs to get there shit together with copyright issues
Nimblest-Assassin  +   718d ago
Well... I like the assassin design... looks like someone from feudal china... but why are you guys so surprised? Lots of chinese manufacturers steal IPs, product design,etc

http://killmydaynow.com/wp-...

http://i.ytimg.com/vi/vPQHp...

http://www.gaminginfowire.c...

http://www.swiftworld.net/w...

This isn't new.. this happens a lot
prototypeknuckles  +   718d ago
GAO-RANGER & SQNY, haha lmao they only had one power ranger in the pack and a bunch of random heroes, XD
inveni0  +   718d ago
@Nimblest-Assassin
Happens a lot != happens justifiably.
AO1JMM  +   718d ago
That doesnt make it ok.
doogiebear  +   717d ago
What do u care? Really man
prototypeknuckles  +   718d ago
wow i think its crazy how he didnt even try to change them even a little they look just like the original, except for iron man but its clearly there, smh
vork77  +   718d ago
Thats just sad I smell a law suit
Sarcasm  +   718d ago
Won't happen. It's sold to China's market only and the characters have different names.

Otherwise, Apple would have sued long ago for all those Apple store KERFs.
Summons75  +   718d ago
if apple had the chance they would sue everyone and there grandmother because they have probably eaten an apple at least once in their life.
extermin8or  +   718d ago
many people have sued, but it's ery simple in china- the state and law will always side on what it considers to be to it's own benefit-they don't play ball with copyright like pretty much every other country in the world does end of
specialguest  +   718d ago
Not only did they infringed on every aspects of Apple possible, they've even stolen Steve Jobs image. lol!

http://cl.jroo.me/z3/5/d/E/...
Calm Down Sunshine  +   717d ago
My favourite...
'

Related image(s)
hkgamer  +   718d ago
its almost impossible to sue a chinese company in china.
they will just say it looks nothing like it.

look at all their cars, phones, watches, clothes, shoes, amusement parks, giant robot gundam lookalikes. Anyway its almost impossible to sue, so just don't bother with it
hennessey86  +   718d ago
With everything
in the world being made in China these days, I don't think anyone will do anything about this.
GrahamGolden  +   718d ago
sony should sue them same for marvel
Sainox16  +   718d ago
Looks Cool but too similar
sonicsidewinder  +   718d ago
what a terrible thing
k3x  +   718d ago
Kratos, Ezio and Iron Man. Now that's got to be some setting to fit these three into it... Rather amusing, really.
Tenac87  +   718d ago
This happens ALL THE TIME in China, I really don't see why yous are so surprised aboot this. Its a terrible game that rip-offs characters, So what. Just laugh at it and move on like you should do with all hillarious knockoffs.

http://www.cracked.com/arti...

Here's some more for you to laugh at!
A-Glorious-Dawn  +   718d ago
RobertCop LOL
Sarcasm  +   718d ago
LOL Good post.

My favorite would have to be Spider-man Fisherman and Archer.
Reverent  +   718d ago
I know it sounds cruel, but I hope this game fails miserably. If the developers of the game can't invent some basic characters on their own, they are obviously in the wrong job.
Septic  +   718d ago
I'm actually in tears....that link was brilliant! SPADERMAN! ANd Spiderman Outdoor heroes! A Thomas the Tank Engine transformer?? LOL WTF?!!!!

LMAO man...brilliant!

EDIT- Oh btw, my cousin actually bought a Polystation 1 lol
#9.4 (Edited 718d ago ) | Agree(0) | Disagree(0) | Report | Reply
SilentNegotiator  +   717d ago
Sorry, but it's far too serious to just "laugh off"

China makes untold amounts of money with their one-way copyright system. China is not playing ball and people are losing out on their own IPs because of it.
FinaLXiii  +   718d ago
china generates rip-off garbage its no surprise.
#10 (Edited 718d ago ) | Agree(1) | Disagree(0) | Report | Reply
chazjamie  +   718d ago
all these characters in a third person action game would be amazing.
-Gespenst-  +   718d ago
All the alternate names make sense except for "Gore Fiend" hahaha, how did they get that from Iron Man???
DivineAssault  +   718d ago
Damn thief's lol
ALLWRONG  +   718d ago
It's our fault China does this.

Anyone else kinda want to play that?
#14 (Edited 718d ago ) | Agree(0) | Disagree(2) | Report | Reply
Reverent  +   718d ago
No, it looks mediocre.
AO1JMM  +   718d ago
100% Chinese crap! Creativity and innovation is at an all time low in China.
NYC_Gamer  +   718d ago
It's typical of China to create cheap knock-offs
WeskerChildReborned  +   718d ago
They look like cheap knock offs of the original characters.
zoks310  +   718d ago
Lol, it's china, they get to do whatever they want to do. China don't play by our rules they have their own. You should all know this, so no complaining because it's been this way for decades.
Romudeth  +   717d ago
Not gonna lie, this is pretty funny.

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember