Comments (173)
« 1 2 3 »
Psychotica  +   844d ago
Bet the kid that did it isn't feeling so tough right now. He just flushed his life down the toilet for nothing..
CRASHBASHUK  +   844d ago
and this is why PSN has cross chat text rooms
#32 (Edited 844d ago ) | Agree(4) | Disagree(1) | Report | Reply
HelloHowAreYou  +   844d ago
It doesn't matter, an outcome like this could still be the same. Now it's definitely confirmed and proven true what a troll looks like behind his console and PC. Referring to the 17 year old that was stabbed.
#32.1 (Edited 844d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report | Reply
PockyKing  +   844d ago
Lol
bigfish  +   844d ago
so much blubber, im amazed that the knife didnt just bounce off of all of that flab
Getowned  +   844d ago
You're really amazed a knife cut through skin and fat ?

Normaly I would think thats what a knife was for, but ok.

Im sure you'll be AMAZED to find they have knives to even cut big fish.

Related video
bigfish  +   844d ago
lol,,, smart ass.
Getowned  +   844d ago
Yup lmao
Orionsangel  +   844d ago
Now he'll spend most of his life in jail for attempted murder. Fucked up in the ass. Yeah really worth it. Think before you act! Dumbass!
Moncole  +   844d ago
That guy should play kinect instead.
BABY-JEDI  +   844d ago
Yes... With a knife & gun... Wait a minute isn't that move?....?
AntBoogy90  +   844d ago
Didn't happen because of games. Happened because of "social networking" tbh imo iah.
Fez  +   844d ago
"long running family feud"
Treian  +   844d ago
and this is why I don't have a 360. The kids and trolls on xbl ruin it.
Fez  +   844d ago
nothing to do with that...watch the vid
Treian  +   843d ago
I did watch the video...
HarryKawkReturns  +   844d ago
Overkill
sandman224  +   844d ago
Good thing that kid is on the plus side. All that fat may have saved him. His fat is like the halo regenerating shield. Good thing that kid stopped stabbing because that shield was about to give. Lol
sandman224  +   844d ago
Oh one other thing. Yes I'm going to go there lol. If he had a ps3 this wouldn't of happened because there's no party chat and you can barely make someone out with all the crackling on everyone's mic. Lmao. Burn.
ThatOneGuyThere  +   844d ago
" His fat is like the halo regenerating shield." HAHAHA never look at that shield the same way again.
shammgod   844d ago | Offensive
darkgod  +   844d ago
anger issues much.
GameOn  +   844d ago
Good job he was wearing his fat suit. OH WAIT!
gtr_loh  +   844d ago
Damn. Kemp got panic knifed nearly two dozen times. That stupid 17 year old needs to start changing his button layout to tactical.

The Gun? Don't get me started. That rank 17 noob doesn't even have steady aim or sleight of hand unlocked. What a noob, Kemp is obviously a ranked 30 colonel.

/s.

Watch the media spin things around again and put video games in the hands of the killer. Everyone will now think video games create a violent person. This is obviously not true now, as violent people are naturally just......violent people. There is no way to argue that. Many of us who play video games are mellow and calm people who enjoy playing a game to relax after an honest day of work.

TL;DR: Video games don't make violent people. Other news sources will spin this story around to make it so.
dollison27  +   844d ago
The things white people do...
NeXXXuS  +   844d ago
inb4: that's racist
Getowned  +   844d ago
Well isnt it, Im sure if he said "The things black people do" he would of had about 60 disagrees by now, the differance is imo I don't think "white people" really care as much. Words are just words after all.
NeXXXuS  +   844d ago
of course words are just words, but do people have to use them like that? nope. And I'm pretty sure I don't need to comment on "black people and fried chicken" because that's basically how that statement was said, except it was towards whites and video games. Black people play video games too you know.
#44.1.2 (Edited 844d ago ) | Agree(0) | Disagree(1) | Report
Getowned  +   843d ago
uhh, come again.

1- if you're implying I said people should use words like that... No I didn't

2- fried children is the sh!t.

3- Yes I know black people play video game, Do you know the Earth is round and fish swim in water.. what's your point here.

I have no idea what you're trying to say.

Related video
acemonkey  +   844d ago
the title made it sound like somebody travel across states to stab somebody...but they didnt really like each other... this is why ps3 dont have party chats...but thats crazy about showing up and bring a gun and a knife...wounder what they was saying
AngelicIceDiamond  +   844d ago
I usually keep a tight circle with my gaming community on Xbox. I barely talk or conversate with anyone out of my circle. Too many jerks, loud dumb kids and people who threating you for beating them in a game. Yeah, its bad on Xbox people.
SnakePlissken   844d ago | Personal attack | show | Replies(1)
Treian  +   843d ago
Lol. Whenever someone says something even remotely bad related to the xbox, you go into nerd rage mode and start cussing. I agree, you are a hiporite.
mdkgod43   844d ago | Offensive
mdkgod43   844d ago | Trolling | show
IWentBrokeForGaming  +   844d ago
It is really depressing how flat out ignorant/insane people are becoming in our world today...

Not saying it's everybody, but it's damn near it!

So many freaking jerkoffs out there!
NeXXXuS  +   844d ago
Still have yet to see this happening for PS3 lol
silvacrest  +   844d ago
the guy has got some balls to let someone video tape him topless considering his physique, even if it is only to display stab wounds

but then again, something like 60% of the population is overweight or obese
elhebbo16  +   844d ago
oh great, now the media has more reason to talk down on gaming. feel sorry for the kid but hey, he learned his lesson. still think 20 stabs was a little over the top.
Fez  +   844d ago
learned his lesson? you don't even know what happened...
pwneddemocrat  +   844d ago
I'm not trolling or being immature but i swear if it was a thin person he would have died in that same situation.

This guy should thank god for not hitting the gym because his body really saved him this time. 22 stab wounds for crying out loud. What can possibly trigger a 17-year old boy to stab someone 22 times? Not like he's on a nerve breakdown and just lost a 30-million dollar deal.

This world.
Magnus  +   844d ago
Usually you hear about pervs hitting on little kids or about annoying 12 yr olds. or dirty old pervs hitting girls who game. But this is what the mute button a d blocking the person is for. This guy had other anger issues this guy was a fire waiting for a match.
EminemAt3AM  +   844d ago
Sounds like my Friday nights tbh
PS_Family  +   844d ago
Halo fans have big-titties confirmed.
xbob627  +   844d ago
Don't talk shit ya bunch of faggots
ScubaSteve1  +   844d ago
wow the 17 year old screwed up his life
blackhammer  +   844d ago
Both were dumbasses. One challenges the other to a physical confrontation and then the other has the balls to actually accept the challenge, then kicks it up a notch.

Maybe Kemp has learned a valuable lesson and his friend will learn a valuable lesson in prison. Too bad he likely won't get the rehab he needs.

Never challenge anyone to physical violence over an argument that doesn't really mean anything. It's immature and stupid.
Shadonic  +   844d ago
Ohh god here we go -_-
« 1 2 3 »

Add comment

You need to be registered to add comments. Register here or login
Remember